شبکه

آموزش شبکه وترفندهای کامپیوتر

شبکه

آموزش شبکه وترفندهای کامپیوتر

فریب مخاطب هنگام مکالمه توسط Call Cheater 1.0 – اندروید

Call Cheater فریب مخاطب هنگام مکالمه توسط Call Cheater 1.0 اندروید

Call Cheater برنامه ای برای فریب دادن افرادی که با شما صحبت میکنند،این برنامه این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا در زمان صحبت و با صداهائی که در داخل برنامه هست دوستان خود را فریب دهید و به آن ها بگوئید که در جای دیگری هستید مثلاً میتوانید صدای ترافیک و بوق زدن های ممتد را پخش کنید و بگوئید که در ترافیک هستید یا صدای کارگاه ، قطار و … همچنین میتوانید از آهنگ ها و صداهائی که در گوشی خود دارید برای برنامه استفاده کنید. این برنامه نیاز اندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشد.

Call Cheater فریب مخاطب هنگام مکالمه توسط Call Cheater 1.0 اندروید

password فریب مخاطب هنگام مکالمه توسط Call Cheater 1.0 اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download فریب مخاطب هنگام مکالمه توسط Call Cheater 1.0 اندرویداز لینک زیر برای دانلود استفاده کنید


http://dl.downloadha.com/Kave/Up/Call%20Cheater%201.0(www.Downloadha.com).zip

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشید بابابخانی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://samancd.blogfa.com

با سلام خدمت مدیر سایت
مطالبتون خیلی خیلی جالبه
خیلی ممنون از شما
اگر میشه در مورد روتر های جدید سیسکو اطلاعات قرار بدبد در سایت خودتون
ممنون .
موفق باشید

مریم جلایی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://emadbahari.blogfa.com

سلام دوست عزیزم .. اتفاقی وبلاگتون رو پیدا کردم .. مهمون وبلاگ خوبی بودم من زیاد اهل لینک کردن نیستم ولی اگر موافق باشین لینکتون بکنم .. منتظر جواب و نظر ارزشمندتون توی وبلاگ ترانه هام هستم ..

تا زود
مریم..

سلام دوست عزیزم

باعث افتخارم که منو لینک کنید.اگه اجازه بدین من هم شما رو لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد