شبکه

آموزش شبکه وترفندهای کامپیوتر

شبکه

آموزش شبکه وترفندهای کامپیوتر

سوال و جواب

سوال :من کامپیوترم طوری شده پوشه رو باز می کنم داخل پوشه یه پوشه دیگس اونو باز میکنم جدا باز میشه ویروس هم نداره.داخل مای کامپیترو میرم میخوام یه درایو باز کنم جدا باز میشه

پاسخ : اگر مطمئنی که ویروسی نشده وارد My Computer بشو بعد وارد Folder Option و Brows Folders را روی اولی یعنی Same window بذار

======================================================

سوال :لپ تاپ من وقتی می خوام برنامه ای رو نصب کنم فایر والش فعال میشه و اخطار میده. بعدش سی پی یو یوسیجش عدد 13 رو نشون میده و مصرف باطری بالا میره . به نظر شما مشکل چیه ؟

پاسخ :خوب الان اکثر برنامه ها و بازی ها طوری طراحی می شوند که به اینترنت به صورت خودکار وصل بشن برای همین Firewall سیستم شما هم که فعال هست پیغام می ده که این برنامه میخواد به اینترنت وصل بشه چه کار بکنه اجازه بده یا نه ؟ ! که جواب را براساس برنامه باید بهش بدی ! مثلا اگر Photoshop نصب کردی نباید بذاری به اینترنت وصل بشه چون کرک شما غیرفعال میشه ! اما مثلا اگر Yahoo messenger نصب می کنی حتما باید به اینترنت وصل بشه !

خوب حالا اگه CPU شما بعد از پیغام مداوم بالا می مونه فایروال را عوض کن! چون فایروال خیلی خیلی کم از Cpu استفاده می کنه ! کاش می گفتی فایروالت چیه ؟

======================================================

سوال :چه طوری میشه یه نرم افزار رو دوبار اجرا کرد مثلا یاهو رو از تو ریجستری میشه دستکاری کرد که بیش از یه بار اجراش کرد میخوستم ببین کلا میشه بقیه ی نرم افزار ها رو هم همین کار رو بکنیم ؟

پاسخ : یاهو مسنجر را که میدونم میشه اما در کل برنامه هایی که نمی شه چند بار همزمان اجراشون کرد باید بدونید که برنامه نویس برنامه جلوی این کار را گرفته برای همین یک نفر باید بشینه پیدا کنه که چطور جلوی این کار را گرفته و تغییرش بده ! پس نیاز به داشتن اطلاعات برنامه نویسی می باشد! هر کاری شدنی است !

======================================================

سوال : در طی سه روز سه بار ویندوزم رو عوض کردم.دفعه ی اولی که ویندوز رو عوض کردم همه چیز خوب بود اما دفعه ی سوم متوجه شدم از 5 درایو دو تا از درایو هام پاک شده
برای برگردوندنشون راهی هست؟

پاسخ : احتمالا اطلاعات partion table پاک شده ! می تونی با برنامه Paragon disk management بوت کنی و از امکان Partion recovery اون استفاده کنی ! البته اگر دوباره partion بندی نکرده باشی!

======================================================

سوال :چگونه می توانم ایمیلی که ساختم را از بین ببرم؟

پاسخ : مثلا یاهو را توضیح میدم ، می بایست با ID وارد بشین سپس به لینک زیر برید

https://edit.yahoo.com/config/delete_user

دوباره رمز را ازتون می پرسه و مراحل را تا پاک شدن ادامه بدید.

======================================================

سوال :من میخواستم بدونم چه جوری میتونم از یاهو مسنجر وب بدم...لب تابم مارک ایسوس هست..وبکمشم کار میکنه..ولی تو یاهو مسنجر این هشدارو میده:Sorry, no Webcam was found on your system.چیکار باید بکنم؟

پاسخ : وارد منوی Messenger>Preferences>webcam بشید و با دکمه Webcam Source وبکم لپ تاپ را انتخاب کنید! برای وب دادن و گرفتن هم در صفحه ای که دارید چت می کنید از منوی Action از دو گزینه Invite to view my webcam و View Webcam استفاده کنید.اگر شما دکمه Video call را می بینید اون سرویس دیگه ای است و پولی می باشد و برای ایران فعال نمی باشد.

======================================================

سوال :چگونه جواب سوال <صفحه حاوی لینک ما >رابدهیم

پاسخ : نگرفتم چی شد!

======================================================

سوال : من تازه ی چت روم فلش زدم میخوام براش ی کد جاوا درست کنم اگه بتونید راهنماییم کنید

پاسخ : من کدنویسی جاوا انجام نداده ام شرمنده !

======================================================

سوال :چند وقته که می خوام به کسی ایمیل بزنم فونت و فرمت من پنهان شده ؟

چر ا بعضی از ایمیل هایی که برای من ارسال می شود داخل جعبه نمی رود و به کمپوز فرستاده می شود ببخشید کمپوز من انگلیسی نوشته نمی شود برای همین فارسی نوشتم

پاسخ : احتمالا روی این کلمه که سمت راست بالای کلمه Norton نوشته شده کلیک کردی Switch to Plain Text دوباره روی همون بزن درست میشه !

راستش ایمیل نمی تونه وارد Compose بشه !!!! اما وارد Spam میشه ! اون هایی که وارد Spam می شن ارسال کننده تعداد خیلی خیلی زیادی ایمیل ارسال میکنه که یاهو اینجور تشخیص میده برای خارج کردنش از لیست Spam ها وارد لیست Spam ها بشید و ایمیل را بازکنید و روی دکمه Not Spam کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد