شبکه

آموزش شبکه وترفندهای کامپیوتر

شبکه

آموزش شبکه وترفندهای کامپیوتر

پرسش و پاسخ کامپیوتری

 

پرسش و پاسخ کامپیوتری 

سوال : مدتی پیش عکسامو از تو لپ تاپم کات کردم و ریختم تو ی رم که متاسفانه رم خراب بود وعکسهام از بین رفت حالا میخام دوباره عکسارو برگردونم البته از برنامه ی ریکاوری مای فایل استفاده کردم ولی نتونست عکسارو برگردونه

پاسخ : برنامه Recovery My File زیاد قوی نیست شما از برنامه هایی استفاده کن که مخصوص برگرداندن عکس هستن!

======================================================

سوال : من یک لب تاب اچ پی گرفتم دست به پشت مانیتور میزنی انکار برق دست را قلقلک میدهد این عادی است یا نه

پاسخ : غیر عادی است نباید اینطور باشه !

======================================================

سوال : من برنامه فولدر لوک را روی سیستم خودم نصب کردم بعد یه فولدر را باهاش قفل کردم بعد یه مدت ویندوز سیستم را عوض کردم متوجه شدم که فولدر نیست .بعد فکر کردم مخفی شده امتحان کردم نبود

پاسخ : دوباره همین برنامه را نصب کنید شاید بتونید پیداش کنید و یا در همان محل سعی کنید به همان نام قبلی دوباره ایجاد کنید شاید بشه کاری کرد ! شما با تغییر ویندوز آدرس های ذخیره شده این برنامه را هم پاک کردین !

=====================================================

سوال : ,من برنامه idm روی سیستمم نصب هست ولی هیچ فایلی رو دانلود نمیکنه رو هر فایلی واسه دانلود کلیک میکنم یه پیغام میده که کنارش یه مثلث زرد رنگ هست وقتی ok میزنم یه پنجره ای باز میشه که فرست نیم لست نیم ایمیل و سریال نامبر میخاد همشو پر میکنم و بازم ok میزنم ولی باز همون پیغام اول میاد

پاسخ : برنامه IDM شما کرک نشده ! نسخه موجود را از Add or Remove Program یا programs and Features پاک کنید و از سایت های دانلود ایرانی آخرین نسخه آن را با کرک دانلود کنید و طبق راهنمای کرک باید برنامه را کرک کنید تا دیگه از شما سریال و ایمیل و نام نخواهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد